Adres ul. Morska 491, 81-002 Gdynia
Godziny pracy
koszyku zapytań

Nie masz jeszcze ofert dodanych do zapytania.
Wyślij zapytanie
0

Serwis

Oferta


Serwis Euro-Car Expert zapewni Państwu różnego rodzaju usługi z zakresu mechaniki samochodowej: przeglądy, naprawy mechaniczne i usługi blacharsko-lakiernicze oraz przeglądy rejestracyjne. Oferujemy również hotel opon, różne warianty cenowe (wybór stosowanych części) oraz opiekę fachowców z wieloletnim doświadczeniem. Sprawimy, że Państwa auto będzie działać jak nowe. Poniżej przedstawiamy dokładną listę naszych usług.

  1. Stacja Kontroli Pojazdów
  2. Mechanika pojazdowa obejmuje przeglądy okresowe, naprawy układów hamulcowych, kierowniczych, zawieszenia, silników, sprzęgieł, wymiany tłumików, pasków rozrządu, amortyzatorów i inne
  3. Naprawy blacharsko-lakiernicze w pełnym zakresie
  4. Naprawa szkód komunikacyjnych – współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  5. Diagnostyka, w tym: komputerowe badanie silnika, geometria kół, analiza spalin, ustawianie świateł i inne
  6. Serwis ogumienia obejmujący naprawę, sprzedaż, wyważanie oraz hotel opon
  7. Kompleksowy serwis klimatyzacji / dezynfekcja klimatyzacji
  8. Konserwacja podwozia
  9. Oględziny przed zakupowe pojazdu
  10. Polerowanie reflektorów
  11. Polerowanie nadwozi
  12. Mechanika samochodowa i nie tylko
Skontaktuj się z nami
Naprawy blacharsko-lakiernicze
Co nas wyróżnia

Co nas wyróżnia?


Oprócz całego wachlarza oferowanych usług z zakresu mechaniki samochodowej , proponujemy Państwu także szereg udogodnień. Przede wszystkim staramy się indywidualnie podejść do każdego Klienta, bezpłatnie kontrolujemy samochód podczas napraw mechanicznych, a także pomagamy zaplanować dalsze etapy restauracji pojazdu. Proponujemy dogodne terminy wykonywania serwisu oraz gwarancję na nasze usługi. Przygotowaliśmy zniżki dla stałych klientów oraz możliwość płatności kartą kredytową i przelewem (dla firm). Ponadto mamy w ofercie pomoc drogową i samochód zastępczy.

    Dodatkowo oferujemy:
  • indywidualne podejście do potrzeb klienta
  • bezpłatną kontrolę samochodu podczas napraw mechanicznych
  • fachową pomoc w planowaniu dalszych napraw
  • dogodne terminy wykonywanych usług
  • zniżki dla stałych klientów
  • płatności kartą kredytową oraz przelewem (dla firm)
  • gwarancję na wykonaną usługę
  • samochód zastępczy

Cennik


Poznaj ceny usług oferowanych przez nasz warsztat samochodowy. Mamy konkurencyjne propozycje oraz ciekawe promocje. Przygotowaliśmy również zniżki dla stałych klientów!

Ceny brutto:*
  • Sprawdzenie przed zakupem + odczyt kodów usterek
    100 zł + 50 zł
  • Wymiana kompletu opon z felgami stalowymi z wyważaniem
    75 zł
  • Wymiana kompletu opon z felgami aluminiowymi z wyważaniem
    90 zł
  • Wymiana oleju silnikowego
    84 zł
  • Wymiana klocków hamulcowych
    98 zł
  • Oględziny stanu technicznego samochodu
    50 zł
  • Regulacja zbieżności kół / przód
    80 zł
  • Dopełnienie klimatyzacji + gaz za każde 100g
    126 zł + 25 zł
  • Czyszczenie filtra cząstek stałych (dopalenie w trybie diagnostycznym)
    400 zł
  • Czyszczenie filtra cząstek stałych (chemiczne usuwanie sadzy)
    680 zł
* Orientacyjne ceny wybranych usług w cenach brutto

W celu ustalenia ceny naprawy Państwa samochodu prosimy o kontakt osobisty lub telefoniczny.

O nas

O nas


Jesteśmy niezależnym wielomarkowym warsztatem samochodowym.
Oferujemy kompleksowe usługi związane z bieżącą eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych, dla klientów indywidualnych i firm. Dzięki wykwalifikowanemu zespołowi specjalistów-pasjonatów, dostępowi do dokumentacji technicznej Auto Data oraz profesjonalnych narzędzi diagnostycznych, zapewniamy wysoki standard wykonywanych napraw. Oddając samochód w nasze ręce, możesz mieć pewność, że zostanie on naprawiony z należytą starannością, abyś bez wahania mógł polecić nasz serwis swoim znajomym. Poznaj bliżej ofertę warsztatu samochodowego Euro-Car Expert i odwiedź nasz salon w Gdyni.

Czytaj więcej

Przegląd i serwis samochodu – co warto wiedzieć?


CO OZNACZA SKRÓT OBD

OBD (On Board Diagnostic) to system pokładowej diagnostyki. Jego zadaniem jest obniżenie emisji szkodliwych związków zawartych w spalinach do atmosfery. System powstał w USA i tam też został wprowadzony do samochodów wyprodukowanych po 1996 roku. W Europie na wzór amerykańskiego systemu wprowadzono system EOBD (European On Board Diagnostic) obowiązujący od 2000 r. w samochodach z silnikami benzynowymi i od 2003r, z silnikami Diesla. Wewnątrz samochodu zamontowany jest sterownik silnika i układu napędowego, który za pośrednictwem czujników kontroluje działanie elementów i podzespołów odpowiedzialnych za emisję spalin. Pojawiające się usterki są rozpoznawane i zapisywane w pamięci jako błędy i sygnalizowane kierowcy w odpowiedni sposób np. za pośrednictwem lampki kontrolnej MIL lub komunikatu na tablicy wskaźników. Samochód wyposażony w taki system posiada specjalne zunifikowane gniazdo (złącze), do którego mechanik podłącza urządzenie diagnostyczne, aby odczytać kody usterek lub wykonać szczegółową diagnostykę. Nasi mechanicy samochodowi naprawią wszelkie tego typu nieprawidłowości.

Czy po gwarancji warto zrobić przegląd okresowy?

Przeglądy okresowe samochodu spełniają taką samą rolę, jak wizyty u lekarza. Prościej i taniej jest zapobiegać awariom, niż usuwać ich skutki. Producenci samochodów jednoznacznie określają terminy przeglądów np. raz w roku lub po przejechaniu 20 tys. km – w zależności co nastąpi wcześniej. Wielu kierowców uważa, że to niepotrzebny wydatek – wystarczy zmienić olej. Nic bardziej mylnego, te z pozoru zwykłe oględziny – regulacje niejednokrotnie ujawniają usterki, które naprawione we właściwym czasie, są znikomym kosztem w porównaniu z kosztem usunięcia awarii. Czasem naprawa prostej rzeczy może mieć duży wpływ na bezpieczeństwo lub komfort jazdy. Samochód, jak każdy sprzęt, zużywa się i nie pozwólmy, aby działo to się w sposób niekontrolowany. Zachęcamy do wykonywania systematycznych przeglądów okresowych w naszej Stacji Kontroli Pojazdów

O płynie hamulcowym

Płyn hamulcowy przekazuje siłę z pedału hamulca na hamulce poszczególnych kół. Podczas hamowania występuje duże tarcie i wszystkie elementy hamulcowe przy kołach bardzo się nagrzewają, również płyn. Dlatego najważniejszym jego parametrem jest temperatura wrzenia. Jednak im więcej wilgoci w płynie, tym jest ona niższa. Najpopularniejszy używany płyn klasy DOT 4 ma temperaturę wrzenia 230 st. C. wystarczy, że zawartość wody osiągnie ok. 3.5%, a temperatura wrzenia spadnie do ok. 150 st. C. Warto wiedzieć, że płyn hamulcowy jest substancją higroskopijną, a to znaczy, że chłonie wilgoć z otoczenia niczym gąbka. Wiele osób dziwi się, jak to możliwe, skoro cały układ hamulcowy jest szczelny, a korek zbiorniczka zakręcony. Nie zapominajmy, że wilgoć przenika przez porowatość wszystkich materiałów, stalowych rurek i gumowych wężyków, natomiast korek zbiorniczka posiada odpowietrzenie, przez które również dostaje się wilgoć z atmosfery. Jeżeli płyn będzie miał niską temperaturę wrzenia, podczas hamowania zagotuje się i w układzie hamulcowym pojawią się pęcherzyki gazu. Płyn przestanie przekazywać siłę z pedału na hamulce kół. Pedał stanie się miękki, będzie wpadał w podłogę i drastycznie spadnie skuteczność hamowania. Będziemy potrzebować dużo szczęścia, aby uniknąć tragedii. Jak zapobiec takiej sytuacji? Przyjechać na kontrolę do warsztatu lub systematycznie wykonywać przeglądy okresowe, podczas których testujemy specjalnym przyrządem jakość płynu hamulcowego.

Kolizja drogowa – jak się zachować?

Jak zachować się po zderzeniu z innym samochodem? Czym różni się wypadek drogowy od kolizji drogowej? Stłuczka samochodowa jest zdarzeniem mocno stresującym, może powodować że zachowujemy się irracjonalnie, a niewykonanie niektórych czynności może skutkować przykrymi konsekwencjami. Wiele z tych działań wynika bezpośrednio z warunków ubezpieczenia, a pominięcie któregoś z nich może skutkować odmową wypłaty odszkodowania. Nie dajmy więc ponieść się emocjom. Upewnijmy się, że nam, naszym pasażerom i osobom jadącym drugim autem nic się nie stało. Następnie należy zabezpieczyć miejsce kolizji, aby nie stwarzać zagrożenia dla innych użytkowników ruchu drogowego. W miejscu kolizji ustawić trójkąt ostrzegawczy, w miarę możliwości pojazd usunąć na pobocze, pozbierać szkło i inne części auta. To postępowanie dotyczy wyłącznie kolizji, czyli zdarzeń gdzie nikt nie ucierpiał. Jeżeli uczestnicy kolizji dojdą do porozumienia co do winy, powinni spisać oświadczenie. Namawiamy Państwa, aby wydrukować takie oświadczenie i wozić je zawsze z sobą. Dogadanie się co do winy ma tę zaletę, że pozwala uniknąć mandatu i punktów karnych. Dla późniejszego procesu likwidacji szkody dobrze jest zrobić dokumentację fotograficzną. Jeżeli kierowcy nie będą w stanie ustalić jednoznacznej przyczyny kolizji, wówczas należy wezwać policję, która ustali winę, nałoży mandat, spisze przydatny dla ubezpieczyciela protokół. Jeżeli zdarzy się wypadek drogowy, czyli na miejscu są ofiary, to absolutnie nie przestawiamy pojazdów. Należy włączyć światła awaryjne, zaciągnąć hamulec ręczny, wyjąć kluczyki ze stacyjki i położyć pod przednią szybą, To samo zrobić w drugim aucie. Przede wszystkim skupić się na opatrzeniu poszkodowanych. Udzielamy pomocy ludziom w miarę naszych umiejętności ratowniczych. W pierwszej kolejności tamujemy krwotoki, przywracamy oddychanie i krążenie – oczywiście jeżeli umiemy to robić. Pierwsze minuty mogą zdecydować o szansach przeżycia lub wyzdrowienia osób poszkodowanych. Wzywamy pomoc dzwoniąc pod numer alarmowy 112. O pomoc warto prosić wszystkich w pobliżu, udzielanie pomocy ofiarom jest to prawny obowiązek. Euro-Car Expert oferuje Państwu pomoc drogową oraz samochód zastępczy, często niezbędne w takich sytuacjach.

Dezynfekcja klimatyzacji

Po pewnym czasie używania klimatyzacji w kabinie możemy poczuć nieprzyjemny zapach zgnilizny. Głównym powodem takiego stanu jest nagromadzenie się mikroorganizmów, pleśni, kurzu na żeberkach parownika i wokół niego. Przepływające przez parownik powietrze wraz tymi zanieczyszczeniami jest wdmuchiwane do kabiny. Oddychanie w takich warunkach na pewno nie jest zdrowe, a szczególnie niewskazane dla alergików. Dlatego dbając o nasze zdrowie, powinniśmy przynajmniej raz w roku wykonać dezynfekcję / odgrzybianie klimatyzacji. W naszym warsztacie samochodowym proponujemy do wyboru dwie metody dezynfekcji. Pierwsza to spryskanie preparatem w formie aerozolu przestrzeni parownika. Druga znacznie skuteczniejsza, to wprowadzenie specjalnej sondy do przestrzeni parownika. Sonda pod wysokim ciśnieniem roztworu chemicznego wypłukuje mikroorganizmy i zanieczyszczenia, które wydostają się na zewnątrz samochodu przez kanał odpływu wody kondensacyjnej. Jest to obecnie najskuteczniejsza metoda dezynfekcji klimatyzacji. Zapraszamy do naszego warsztatu w Gdyni.